De ce un call center?

Odata cu dezvoltarea tehnologica – modul de a comunica, dar mai ales modul de a gestiona, de a controla comunicarea s-a imbunatatit semnificativ. Companii care ofera servicii sau produse au simtit nevoie de a pune la dispozitia clientilor sai posibilitatea de a se informa asupra acestora si de a solicita detalii suplimentare in legatura cu acestea in vederea televanzarii. Serviciile de urgenta s-au dovedit mult mai eficiente in salvarea de vieti omenesti in momentul in care s-au implementat solutiii software /hardware care au ca scop principal organizarea, prioritizarea si dinamizarea fluxului de apeluri receptionate.

la ce este bun un call center

Cu tehnologia de astazi un call center poate eficientiza volumul de munca: se pot emite rapoarte in timp real despre modul de lucru al agentilor (cate apeluri au fost pierdute, cate au fost preluate, care este timpul petrecut de fiecare agent la telefon, care este media per convorbire etc.), despre ratele de conversie(cate apeluri s-au transformat in adevarate vanzari, care este volumul acestora), istoric client toate datele acestuia – unele solutii ofera chiar anumite alarme pe anumite zone care trebuie imbunatatite etc.

Mai mult de cat atat s-au creat softuri speciale – Intelligent Customer Routing– care in functie de un anumit istoric – diverteaza aplelul catre cel mai compentent agent (de ex: daca clientul este vorbitor de spaniola, softul va diverta apelul catre agentul care ca si competenta lingvistica – are posibilitatea comunicarii in aceasta limba); calculeaza pe baza unui algoritm timpul de asteptare al clientilor din coada de asteptare si pe baza unui istoric diverteaza apelul catre agentul care se presupune ca va incheia convorbirea telefonica in cel mai scurt timp.

Comunicarea inteligenta transforma modul in care oamenii sau comapaniile comunica, imbunatateste calitatea servicilor oferite, cresta performanta si eficientizeaza procesele – iar acestea toate impreuna ajuta afacerile sa fie competitive, colaborative, sa reduca costuri operationale si sa salveze resurse importante.

Un sistem call center de acest gen devine necesar de la cinci agenti in sus si poate ajuge pana la sute, iar investitia initiala se situeaza intre 3500 euro si poate ajunge pana la 300.000 euro. Investita se poate amortize in cateva luni pana la cinci ani in functie de fiecare afacere in parte.

Pentru oferte de sisteme Call Center click aici

One thought on “De ce un call center?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *