Cloud Telco sau Centralele telefonice virtuale – catre ce se indreapta telecomunicatia?

De la analogic, la digital si mai apoi IP – sisteme telefonice care fac parte din infrastructura unui companii si reprezinta un segment vital al acesteea – astazi isi croieste drumul spre noua inventie a secolului – Cloud Computing.

Timid inca datorita scepticismului ridicat al antreprenorior si marilor lideri corporatisiti in ceea ce priveste securitatea in Cloud – tendinta se pare ca va lua amploare in urmatorii ani – odata cu aplicarea de protocoale noi de protectie pentru o astfel de tehnologie.

Centralele telefonice virtuale

Care este diferenta? Una foarte simpla – – centrala telefonica va fi prezentata in viitor clientilor ca un serviciu si nu ca un produs precum se intampla astazi.

Se merge pe aceleasi promisiuni, precum toate serviciile oferite in Cloud – va oferi:

  1. Mobilitate – de acasa, din masina, de pe smartphone, de pe tableta, de la birou – veti apela cu acelasi numar de telefon si veti receptiona pe acelasi numar apeluri fara a rata vreunu.
  2. Costuri de implementare zero – nu veti avea nevoie de bugete pentru investitie – va conectati la un sistem preconfigurat – gata de folosit.
  3. Scalabilitate – puteti adapta sistemul usor si rapid la nevoile Dvs.
  4. Cost lunar fix pentru fiecare acces in parte/linie etc.
  5. Dependenta foarte mare de Internet si calitatea acestuia.
  6. Grija pentru securizarea datelor stocate (numere de telefon, registru apel, apeluri inregistrate etc).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *